- 29 kwi 24 /
- LUX MED Sp. z o.o.
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- obsługa gości zewnętrznych,
- rezerwacje podróży służbowych,
- koordynacja dostępności sal konferencyjnych.
- wykształcenie min średnie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Podobne ogłoszenia:
Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki
07 maj 2024
Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Włościańska 52
Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., ul. Włościańska 52, Warszawa Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie) bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Power...
Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
03 maj 2024
FRIZO Sp. z o.o.
Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej...
Asystent / Asystentka Zarządu
03 maj 2024
Medicover Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji...
Komentarze