• 09 maj 24
  • /
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/1829
OBOWIĄZKI:
Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura zarządu firmy, wspieranie członków zarządu firmy w wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie kalendarza organizacyjnego zarządu firmy, reszte obowiązków w załączniku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent zarządu
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższekierunek : administracja, ekonomia, po liceumumiejętności: komunikatywność, obsługa komoutera, punktualność, aparycjachęci do pracyznajomość angielskiego: B2 luB C1

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne ogłoszenia:

Asystentka / Asystent działu New Business Development

  • 20 maj 2024

  • BAIC

  • Warszawa, Al. Krakowska 2A

Zakres obowiązków: Przygotowywanie prezentacji i plików graficznych, Tworzenie plików Excel, Prowadzenie korespondencji w języku angielskim Przygotowywanie pism Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2,...

Asystent do spraw współpracy międzynarodowej

  • 19 maj 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

  • Lublin

Realizacja projektów międzynarodowych, tłumaczenie, prowadzenie analiz. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Anglistyka, Stosunki Międzynarodowe, Socjologia Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w...

Asystent nauczyciela przedszkola

  • 19 maj 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

  • Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: Doswiadczenie...